ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Великого значення вихователі надавали використанню інноваційних технологій у системі навчання та виховання дітей. Так, протягом 2019/2020 н.року на базі дошкільного закладу було використано такі методики:

· Елементи театру фізичного виховання дошкільників за методикою М.Єфіменка;

· Валеологічна освіта дошкільників;

· Інноваційна музична педагогіка «Піснезнайко»;

· Програма екологічного виховання дошкільників;

· «Теорія розв’язання винахідницьких завдань» (ТРВЗ);

· Громадянська освіта дошкільників;

· Дослідницько-експериментальна діяльність;

· Гендерне виховання дітей дошкільного віку.

На засіданнях педагогічної ради було проведено глибокий аналіз використання інноваційних технологій у роботі з дітьми, що дав такий результат: валеологічними знаннями діти старшої групи володіють досконало, т.я. вихователь Бородич Г.А. поглиблено працює у напрямку валеологічного виховання дітей у 2012/2013 н.р. вихователь розпочала поглиблено працювати над темою гендерного виховання дітей старшого дошкільного віку, покращився напрямок з екологічного виховання, громадянської освіти, впровадження елементів театру фізичного виховання за методикою М.Єфіменка. Виконання вимог Базової програми розвитку дитини «Впевнений старт», Базового компоненту з використанням методики М.Єфіменка дали порівняно високий рівень засвоєння дітьми основних рухів та підвищення емоційного стану дітей. Чітка система фізкультурно-оздоровчої роботи дала змогу відстежити динаміку фізичного розвитку дітей. Потребує доопрацювання та впровадження у роботу з дітьми «Теорія розв’язання винахідницьких завдань».

Складовою життєвої компетентності кожної дитини, є, зокрема, бути здоровим. Відповідно до вікових особливостей кожної вікової групи педагоги почали впроваджувати в практичну роботу з дітьми матеріали «Школи сприяння здоров’ю».

Кiлькiсть переглядiв: 235

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.